söndag 1 april 2007

Anledningen till denna Blogg

Afghanistan FS13
Den här texten som jag valt att blogga är en publikation av min privata dagbok. Jag har valt att dela med mig av de känslor och frågetecken som jag kommer att stöta på under de 7 månader som min pojkvän är i Afghanistan. Jag hoppas att du som läser mina rader får en insikt om hur det är att vara den i förhållandet som stannar kvar hemma i Sverige och inte riktigt förstår vad ens partner upplever, vilka problem han stöter på eller hur hans vardag ser ut.

Jag som skriver i denna blogg har valt att vara anonym och har du kommentarer, vänligen skriv dina kommentarer i bloggen och signera gärna min gästbok.

Gästbok

Jag hoppas att du som är i samma situation, känner dig ensam eller har frågor går in på http://forum.soldf.com/ Här kan vi stötta varandra och svara på eventuella frågor som kan uppstå.

Vi är inte ensamma!

//Krigar Prinsessan

Inga kommentarer: