onsdag 3 oktober 2007

071003 Semester

Allt är bra! Vi sitter och pratar om kvällarna och drömmer oss in i framtiden. Det är ju inte så många veckor kvar nu och jag längtar. Reagerade på en sak som han sa här om kvällen...han pratade om sin sista leave och när han skulle åka hem (tillbaka) och syftade då på Afghanistan och inte Sverige. Det gjorde lite ont i hjärtat att han känner sig lite rotlös just nu.

Stortrivs på jobbet. Har massor att göra så jag har fått dra ner på min tid vid datorn. Sitter man som jag vid datorn hela dagen på jobbet, så är man ju inte så jättesugen att sitta framför datorn även på kvällen. En tjej på jobbet har en pojkvän som ofta jobbar utomlands och hon förstår hur det är att vara ifrån sin Älskling. Det är skönt att få ventilera sina tankar med någon som förstår.

Åker nu iväg på semester. Vet inte om jag kommer ha någon chans att skriva något i bloggen. Det kommer bli jobbigt att inte ha någon telefonkontakt med min pojkvän, men jag hoppas det går bra. Ska försöka skicka lite bilder till honom när jag är på resande fot.

Inga kommentarer: