fredag 19 oktober 2007

071019 Hemma igen!

För några dagar sedan kom jag hem från min resa. Det var ett kallt Sverige som mötte mig på flygplatsen och idag har jag tagit fram min nyinköpta vinterjacka.

Det har varit otroligt skönt att få komma hemifrån ett tag. Jag fungerar så att när jag åker iväg hemifrån och vardagen så inser jag vad som är viktigt för mig och vilka projekt som jag vill ta tag i när jag kommer hem. Det leder till ny energi och längtan att vilja utföra saker och ting.


Jag har just nu svårt att förstå att missionen strax är slut. Det känns helt enkelt osannolikt och overkligt. Tänk att vår kärlek har klarat sig igenom denna prövning. Igår när vi pratade i telefonen så kändes allt så otroligt bra mellan oss. Det jag verkligen kommit fram till är att jag vill bli sambo! Jag vet inte ännu hur vi fixar med allt det praktiska, men det löser sig. Det enda jag kan fokusera på nu är att han om dryga 2 veckor sitter på flygplanet hem till Sverige.

Inga kommentarer: