tisdag 23 oktober 2007

071123 Avundsjuk

Blev så otroligt avundsjuk i morse. Var på väg till jobbet och stötte på min granne med hans nya tjej. De träffades strax efter att jag träffade min pojkvän. Så nu på morgonen kom de hand i hand och såg så otroligt förälskade ut.

Själv så känns det som om jag delade min pojkvän med någon. Han kommer till mig när det passar honom och när någon annan bestämt att det är okej. Sen när vi har det som bäst och jag börjar vänja mig vid att ha honom vid min sida, ja då åker han tillbaka till sin andra "partner".

Sanningen är ganska tydlig...jag vill också ha honom vid min sida, vakna upp tillsammans och gå hand i hand på morgonen på väg till jobbet...

Kanske blir min dröm en sanningsdröm?

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att drömmen kan bli sann! Blir själv avundsjuk på dig! Snart e han ju hemma igen men min har precis åkt till Afghanistan...
Tack för en jättebra blogg!
Önskar er all lycka!