torsdag 26 juli 2007

070726 Tillsammans och ensam

Ville inte lägga på luren igår, men han var trött och ville gå och sova. Jag ville ha honom "kvar" en liten stund. Jag känner mig tom och ensam just nu. Det känns som att ha en telefonkompis! Jag lever mitt liv och han sitt. Jag träffar nya och gamla vänner och hittar på en massa roliga saker här hemma. Det är ju sommar så saker som att åka in till stan och fika eller ta en öl på kvällen, hör ju till.


Sanningen är ju det att jag önskar att "han" vore vid min sida och gjorde alla dessa roliga saker tillsammans med mig. Längtar även efter att få presentera honom för mina vänner. Det är ju så att när han väl är hemma så gör vi saker bara han och jag, träffar varandras familjer, sedan är leaven slut och han åker iväg igen.


Inser att jag kommit in i en slags rytm som innebär att jag går igenom olika "kriser" mellan varje leave. Ibland känns allt bara toppen, andra dagar inte...


Längtar så otroligt efter att han ska komma hem NU!

Inga kommentarer: