lördag 11 augusti 2007

070811 Han kom hem

Så kom dagen och jag stod där på stationen och väntade. Det var fler tjejer där och jag undrade om de också stod och väntade på sina respektive. Ville egentligen gå fram och fråga då jag hade tyckt att det varit roligt att prata med någon i samma situation som jag, men jag lät bli.

Han visste ju inte att jag tänkt att möta upp honom, men gissa om han blev glad när jag stod där och väntade på honom. Precis innan han var framme hade han ringt mig på mobilen och min puls gick upp och jag riktigt kände hjärtat bulta. Efter en sådan lång väntan så höll hjärtat på att brista av längtan och förväntan.

Resten av dagen spenderade vi tillsammans i sommarsverige som mest bestod av regn, men han njöt både av regnet och att vara hemma hos mig i Sverige.

- Jag känner mig så otroligt lycklig och tacksam för att jag funnit denna fantastiska man!

Inga kommentarer: