fredag 24 augusti 2007

070824 Tråkigt att sitta hemma

Satt här hemma denna fredagkväll och hade tråkigt. Ringde en kompis och vi åkte spontant in till city och åt glass. Ikväll är säkert en av de sista varma kvällarna denna sommar. Vi promenerade längs med vattnet och småpratade och njöt av de ljumma vindarna.

Min pojkvän hade ringt tidigare på kvällen och berättat att Fältartisterna hade varit mycket uppskattade och det blev tydligen en sen kväll. Artisterna skulle även iväg och underhålla de soldater som inte var inne på campen. Gissar att det måste kännas riktigt trevlig att få lite underhållning för de som ligger ute i fält. (eller vad det kallas ute i öknen?) Själv så uppskattar jag så otroligt bara att sitta vid en öppen eld och någon sitter och spelar gitarr.

Eftersom många har mejlat mig privata kommentarer på bloggen, som de inte vill publicera utan de har skrivit lite stöttande ord till mig, så har jag valt att skaffa en mejladress.

Så om du vill, så kan du skriva till mig på krigar_prinsessan@hotmail.com

Inga kommentarer: