torsdag 23 augusti 2007

070823 Rutin

Jag börjar få rutin på det här nu! Idag var det städdag, vilket innebär att plocka bort alla spår från "honom". Det är ju rätt enkelt för mig då vi inte bor ihop. Han frågade rätt gulligt under leaven om han inte kunde få en "egen" låda att ha sina saker i. -Självklart, tänk att jag kunde bli så glad över en sådan fråga!

Nu på kvällen har jag tvättat och jag kan inte låta bli att tycka att det är underbart att hans kläder ligger blandade med mina i tvättkorgen. Jag skrattar lite åt det hela, då denna känsla snabbt kommer att försvinna då vi flyttar ihop. (För jag tror det blir så när han kommer hem!) Visst vill man dela vardagen med sin Älskling, men mera tvätt är ju inte så roligt.

Fick ett kort samtal nu vid middagstid. Han var framme och resan hade gått bra. Ikväll skulle det spelas musik och de skulle ha det trevligt. Om jag förstod det hela rätt så kom det sångbegåvade artister från Sverige för att pigga upp dem där borta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var försvarets fältartister som underhöll dem. Heder åt dessa
artister som gör en insats för att förgylla en kväll för de våra. Lite
avkoppling kan de verkligen behöva. Det känns även bra för mig här hemma.