lördag 8 september 2007

070908 Tiden går...

Var igår på ytterligare en intervju. Visst är det kul att jag kommer så långt att jag får gå på intervjuer, men det är ett fast jobb jag vill ha!

Mejlar min lilla Gubbe rätt så ofta just nu. Ibland är det väldigt dåligt på svarsfronten. Han har mycket att göra om dagarna och hinner inte svara och det gör mig inte så mycket, bara han läser mina rader och förstår hur mycket jag längtar efter honom så är jag nöjd.

Jag har ju försökt att skriva handskrivna brev lite då och då. Fick då veta att jag är en av de flickvänner som skriver flest brev. Blev jätteförvånad, för så många brev har jag inte skickat! Trodde alla kärlekskranka tjejer och killar skrev ett litet brev eller kort lite då och då?

Nu har vissa befäl från nästkommande mission kommit till Afghanistan för att se hur saker och ting går till. Detta var verkligen ett bevis på att FS13 mission närmar sig slutet. Tänk, nu är det bara cirka två månader kvar... (och en sista leave har vi kvar!)

Inga kommentarer: