lördag 15 september 2007

070915 Mejl

Sov riktigt gott i natt, trots omständigheterna. Vaknade vid 05.00 på morgonen och funderade på att sätta på datorn och se om det kommit något nytt mejl, men valde att vänta till 08-tiden. Där i inboxen fanns det ett mejl från Afghanistan.

Tydligen hade inte deras modem fungerat och han hade ringt hem så pass tidigt att jag inte hade hunnit hem ännu. Så vi missade varandra helt enkelt.

Har inte fått något samtal idag och vet inte om jag kommer få något?

Har fått en lite idé i mitt huvud och det är att jag kanske ska ge mig ut på en resa. Måste bestämma mig ganska snart. Jag känner lite så att om jag nu knappt haft någon semester i sommar och inte har något jobb just nu, så kanske det är läge och vila upp sig och komma hem med nya krafter.

Inga kommentarer: