måndag 10 september 2007

070910 Självisk

Har idag haft migrän. Det var länge sedan sist och jag vet att det är en reaktion pga stress. Så när han ringde mig idag så tyckte jag mest synd om mig själv. Ville att han skulle komma hem och ta hand om mig och finnas där för mig. Frågade faktiskt inte så mycket om hur hans dag varit. Han har ändrat sin dagsrytm med att lägga sig mycket tidigare än vad han gjort tidigare. Jag hör på hans röst hur trött han är och att han har stort behov av att komma hem och vila.

Känner att jag rätt trött på situationen med att ha honom så långt borta. Jag vill ha honom här hemma vid min sida. Känner mig som om jag vore singel. Självständig och utan att behöva ta hänsyn till någon här hemma utan gör det som faller mig in.

Längtan är jobbig just nu. Vill bara att missionen ska ta slut!

Inga kommentarer: