torsdag 13 september 2007

070913 Vill ha honom hos mig!

Satt här vid datorn och kom på att jag skulle bli rätt ledsen om min dagbok/blogg skulle försvinna av någon anledning. Jag har aldrig tidigare skrivit dagbok, så detta är nytt för mig. Så nu har jag kopierat in alla inlägg i ett dokument och det hela resulterade i 35 A4:a sidor! Tror knappt det är sant.

Igår missade jag min Älsklings samtal. Jag hade helt enkelt glömt mobilen hemma och varit iväg på middag hos mina föräldrar. Ångrade då att jag inte åkt hem och hämtat den, för jag hade verkligen uppskattat några snälla och ord.

Men ikväll fick han tag i mig. Vi satt och pratade länge. Jag ville inte lägga på luren ikväll, det spelade inte så stor roll att vi inte hade så mycket att säga, utan känslan av att ha honom "nära" betyder så otroligt mycket.

Personligen känner jag mig så otroligt misslyckad just nu i och med att jag inte har något jobb. Jag ligger i som en liten iller. Har en intervju i morgon, en på måndag och ytterligare en på tisdag. Känner inte att jag kan göra mer just nu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är en trist situation, känner så väl igen det. Men ge inte upp, med så många intervjuer på gång sitter du ju verkligen inte på rumpan. Snart har du fått ett nytt jobb!