fredag 14 september 2007

070914 Vart är mitt telefonsamtal?

Han lovade att ringa idag, men klockan har nu passerat 21.00, så jag tror jag får ge upp. Inget mejl heller på hela dagen. Så ska man gå här hemma och vara stark och inte oroa sig. Klart man gör det! Försöker hitta på ursäkter om varför han inte ringt. Kanske hela telefonnätet lagt av? Kanske de har någon slags oväntad övning? Kan inte låta bli att titta på dn.se för att se om det har rapporterat något från Afghanistan, men så var inte fallet. Ja, ja, försöker inte tänka för jobbiga tankar utan räknar iskallt med ett litet mejl i morgon med en förklaring.

Jag ville ju prata med honom ikväll. Ville berätta hur bra intervjun gick och att jag faktiskt tror att jag har en chans att få jobbet. Vet inte hur många de tog in på intervju, men jag gjorde mitt bästa för att charma mannen som intervjuade mig.

Ska försöka sova nu och tänka "glada" tankar, men det är inte så lätt när jag inte vet varför han inte hört av sig...

Inga kommentarer: