lördag 1 september 2007

070901 Mitt i natten

Klockan har precis passerat midnatt. Sommaren är över och nu återstår endast några fina kvällar och sedan är hösten här. Idag är vi inne i September månad och jag är otroligt lycklig över att det endast återstår ca 2,5 månad av missionen.

Ikväll hade vi bokat en telefondate, men jag valde istället att åka iväg till en kompis. Jag mejlade honom och bad att han skulle ringa på mobilen, men inget samtal kom under kvällen. Direkt började jag hitta på olika anledningar till varför han inte hört av sig. Kanske han fick ändrade planer och inte kunde ringa? Kanske han inte ville störa mig när jag var iväg till min kompis? Så fort jag kom hem nu ikväll så satte jag på datorn och där fanns svaret. Han hade inte lyckats få någon linje på telefonen och gav tillslut upp och mejlade istället. Daten är nu uppskjuten till i morgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett alternativ kan ju vara att använda det inbyggda systemet i AXE-stationerna Vidarekoppling av inkommande samtal till annat nummer när du inte är hemma på date-tiderna.

*21* MOBILNUMMER #

Så slipper han boka datortid för att kolla ev mail FÖRE han ställer sig i telefonkön. ;)

Fler funktioner...
http://www.gota.net/produktblad/Gotanet_Telefoni_Privat_Manual.pdf