torsdag 20 september 2007

070920 Jobb och Afghanistanfilm

Har suttit som klistrad vid TV:n när det i kväll var ett program som handlade om 3 tjejer som gjorde mission i Afghanistan. (FS12 gissar jag) Jag totalt sög in omgivningen. Hur campen såg ut, hur de blev bemötta av befolkningen och vilket kamratanda de verkade ha i gruppen. Tror att det leder till att fler tjejer fick upp ögonen för utlandstjänst, då man fick en väldigt positiv bild av deras mission trots den oro som finns i landet.

Fick idag det glada beskedet att jag har ett nytt jobb att gå till på måndag. Så nu blir det först lite jobb, sedan semester och några veckor efter det så kommer HAN hem, helt underbart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!!!!!!!

Anonym sa...

Grattis från mig också!!! Jag har också fått nytt jobb idag! :-) Börjar på tisdag!

Filmen på kanal 5 gjordes med personal från FS11 precis innan vi kom ned till Afghanistan förr året.

Krigarprinsessan sa...

Tack!! Det är skönt att inte gå hemma och inte ha något att göra än att längta efter att han ska komma hem...